بهترین آفر تور های داخلی و خارجی

۲ مطلب در شهریور ۱۳۹۵ ثبت شده است

تور سوچی

همانطور که در یکی از مقالات قبل توضیح داده شد، این شهر از شهرهای زیبای روسیه است و در کناره دریای سیاه واقع شده و میزبان رقابت های ورزشی المپیک نیز بوده.

نام این شهرو همچنین تور سوچی  چندی است که بر زبان ها افتاده چرا که معمولا در گذشته برای بسیاری از توریست های  جهان، تور روسیه معنایی برابر تور مسکو و یا تور سنت پترزبورگ داشت. 

اما امروزه با وجود هتل های سوچی ، ایجاد پارک ها و مراکز تفریحی متعدد (از جمله پارک آبی معروف این شهر) و سواحل زیبا و گرم آن هر ساله عده زیادی به دیدن این شهر می روند و در هتل های سوچی اقامت می کنند. 

اگر مایلید که از جاذبه های سوچی بیشتر بدانید و یا جهت رزرو تور ارزان سوچی و یا تورهای لحظه آخری آن اقدام کنید، حتما به سایت ما مراجعه بفرمایید.


www.mehrparvaz.com

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
almasneshan tour

برقراری مجدد تورهای کوش آداسی

بدنبال برخی تحولات سیاسی و نظامی در کشور ترکیه در طی ماه های تیر و اوایل مرداد سال جاری، پروازها و تورهای ترکیه (از جمله تور کوش آداسی) متاسفانه لغو شدند. اما بعد از مدتی که مشکلات برطرف شد، خوشبختانه پروازها و تورها مجددا از سر گرفته شدند. 

بنابراین شما عزیزانی که علاقه مند به سفر به این کشور و شهر زیبای ساحلی کوش آداسی هستید و می خواهید هتل های کوش آداسی را رزرو کرده و از جاذبه های کوش آداسی لذت ببرید، می توانید باز هم با هزینه مناسب اقدام به سفر به این شهر زیبای مدیترانه ای کرده و از نقاط دیدنی و جذاب گردشگری آن لذت ببرید. 



فصل پاییز نزدیک است و از اوایل مهر مجددا مدارس و دانشگاه ها باز می شوند، بنابراین تا دیر نشده می توانید از آخرین امکانات و تسهیلات گردشگری و سفر به کوش آداسی از طریق تورهای ارزان و یا تور لحظه آخری کوش آداسی استفاده کنید تا هم از آخرین هفته های تابستان  استفاده بهینه کرده و هم بتوانید با هزینه مناسب به سفر بروید. 

هنگام سفر به این شهر و اقامت در آنجا، گزینه های مختلفی را پیش رو دارید: اگر علاقه مند به کشتی هستید و گشت و گذار در آبهای زیبای ساحلی مدیترانه را می پسندید، می توانید از تور کشتی کوش آداسی استفاده نمایید و یا اگر پارک آبی و ورزش های هیجان انگیز آن از جمله سرسره های آبی را دوست دارید، رفتن به پارک آبی کوش آداسی را فراموش نکنید. از طرف دیگر علاقه مندان به دیدن آثار تاریخی هم می توانند از شهر تاریخی افه سوس دیدن کنند. 


در صورتی که تمایل به داشتن اطلاعات بیشتری در این زمینه ها دارید با آژانس مسافرتی مهرپرواز همراه شوید.


www.mehrparvaz.com

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
almasneshan tour