بهترین آفر تور های داخلی و خارجی

۱۳ مطلب در تیر ۱۳۹۵ ثبت شده است

تور بالی

تور بالی تابستان  یکی از پر طرفدارترین تورهای تابستان است. در بین بسیاری از مردم از بالی به عنوان کشور بالی نام برده  می شود ولی این تصور اشتباهی است بالی یکی از ه از معروفترین جزایر اندونزی است که هر ساله گردشگران زیادی با تور بالی به این کشور سفر می کنند.

تورهای لحظه آخری بالی

پکیج های تور بالی شامل رزرو تور لوکس بالی، رزرو هتل با کمترین قیمت و هزینه بلیط هوا پیما با ایرلاین های قطر ایر وی، ماهان، ایر آسیا و... است که با توجه به بودجه شما از مجری مستقیم تور بالی آژانس مسافرتی آرشان پرواز ارئه می شود.

تور ارزان بالی

ما با ارائه تور لحظه آخری بالی و تور ارزان قیمت بالی، شرایط را بگونه ای برای شما فراهم خواهیم کرد که با کمترین هزینه، بیشترین لذت را از سفرتان ببرید. بهترین زمان برای سفر به بالی فصل بهار یعنی فروردین ماه (آپریل) تا آخر تابستان یعنی شهریور ماه و اواسط سپتامبر بهترین زمان استفاده از تور بالی خواهد بود خواهد بود.

آب و هوای بالی

آب و هوای بالی به طور معمول گرم است اما اگر از تور بالی استفاده می کنید بدانید دمای هوا در ماه های تیر، مرداد و شهریور 24 تا 30 درجه سانتی گراد است. بالی در دو فصل اول سال یعنی بهار و تابستان بسیار سرسبر با آب و هوای عالی و طبیعت زیبا و جالبی دارد و مسافران با بهترین قیمت تور بالی از سواحل آرام با شن های طلایی و آب و هوای دلپزیر لذت خواهند برد.

جاذبه های گردشگری بالی

جاذبه های گردشگری و تفریحی تور بالی بسیار متنوع و گوناگون است. مزارع پلکانی برنج که در شمال و جنوب کوه های بالی قرار گرفته از شهرت جهانی برخوردار است زیبایی های این منطقه تا حدی است که که این جزیره زیبا را از سایر نقاط جهان متمایز ساخته و هر ساله گردشگران زیادی را به خود جذب می کند. پارک آبی ‏Waterbom Bali(سومین و بهترین پارک آبی دنیا در 2015)، غواصی و تفریحات زیر آبی، معبد ‏Besakih، معبد ‏Tanah Lot، معبد ‏Uluwatu، مزارع برنج در منطقه اوبود (‏Tegallalang Rice Terraces‏)‏، جنگل میمون اوبود، مرکز هنر اوبود در بالی، سافاری در بالی و بازدید از پارک حیوانات‏‏‏، سافاری پارک فیل ها، موج سواری در بالی، ‏Kite Surfing از دیگرجاذبه های گردشگری هستند.

رزرو هتل تور بالی

هزینه تور بالی با توجه به محل اقامتی که در نظر می گیرید متفاوت خواهد بود هتل های سه، چهار و هتل های لوکس پنج ستاره در بالی برای پذیرایی از مسافران در نظر گرفته شده است. هتل های لوکس بالی هر ساله میزبان مسافران به خصوص کسانی که برای گذراندن ماه عسل تور بالی را انتخاب کرده اند می باشند. مشاهده ی کلیه اطلاعات هتل های بالی در منوی هتل ها از وب سایت آژانس آرشان پرواز با قابلیت مشاهده جزئیات هر یک از هتل های بالی به همراه عکس، امکانات، موقعیت مکانی و لیست اتاق های موجود فراهم گردیده است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
almasneshan tour

غار میمونها کوالالامپور

غار میمونها کوالالامپور

غار میمونها کوالالامپور 

یکی از اماکن مقدس هندوها غار میمونهایا یا باتوکیو می باشد. این غار دارای 272 پله می باشد که در مسیر می توان از منظره ی زیبایی لذت برد. غار میمونها در سال 1881 میلادی به وسیله ی یک جستجوگر آمریکایی کشف شد.
غار میمونها در شمال شهر کوالالامپور و در حدود 11 کیلومتر تا مرکز کوالالامپور فاصله دارد . کمونیست ها از این غار برای مخفی شدن استفاده می کرد اما امروزه این غار مکان مهمی برای عبادت ، پرستش و تجمع هندوها می باشد.

مسافران و گردشگران تور مالزی می توانند از جاذبه های گردشگری کوالالامپور دیدن نمایند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
almasneshan tour

بلندی های گنتینگ کوالالامپور

بلندی های گنتینگ کوالالامپور

بلندی های گنتینگ کوالالامپور 

مجموعه تفریحی و تجاری گنتینگ بر بالای کوههای تی تی وانسگا قرار دارد. کوههای تی تی در 45 کیلومتری کوالالامپور قرار دارد . در این بلندی ها آب و هوای خنک کوهستانی و امکانات تفریحی متعددی قرار دارد که به لاس وگاس مالزی مشهور است. در مجموعهتفریحی گنتینگ هتلی بسیار بزرگ که بزرگ ترین هتل جهان می باشد با نام نخستین هتل دنیا قرار دارد. برای رسیدن به ارتفاعات گنتینگ می توان از تله کابین استفاده کرد که تله کابین حدود 38/3 کیلومتر طول دارد و بلندترین و سریعترین تله کابین آسیای جنوب شرقی است.

مسافران و گردشگران تور مالزی می توانند از جاذبه های گردشگری کوالالامپور دیدن نمایند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
almasneshan tour

پارک آبی سان وی کوالالامپور

پارک آبی سان وی کوالالامپور

پارک آبی سان وی کوالالامپور 

پارک آبی سان وی به دلیل ساحل شنی از زیباترین ساحل های شناخته شده به دست انسان می باشد. از جاذبه های این پارک آبی زیبا می توان به مرکز خرید زیبایی به سبک معماری مصری ، زمینی برای پاتیناژ ، موج سواری روی آب ، ترن هوایی هیجان انگیز ، پل معلق با 428 متر ارتفاع ، باغ وحش ، پیاده روی روی ساحل می باشد. مجموعه پارک آبی سان وی در بیرون از شهر کوالالامپور قرار دارد.

مسافران و گردشگران تور مالزی می توانند از جاذبه های گردشگری کوالالامپور دیدن نمایند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
almasneshan tour

برج های دو قلوی پتروناس کوالالامپور

برج های دو قلوی پتروناس از اصلی ترین جاذبه های کوالالامپور می باشد که دارای طراحی و ساخت منحصر به فردی می باشد.همین برج های دو قلوی پتروناس به نوبه خود دارای جاذبه ی گردشگری چون پل آسمان است که در طبقه ی 41 و 42 برج قرار دارد.جهت بازدید از پل آسمان باید در اواسط روز به برج دو قلوها بروید. از دیگر جاذبه های گردشگری برج های دو قلو که داخل خود برج قرار دارد موزه مدرن Petrosains  و مرکز خرید  surya KLCC  و ارکستر فیلارمونیک می باشد.
این برج های زیبا بسیار بزرگ و عظیم و با ارتفاع کلی حدود 9/451 متر از بلندترین برج های جهان می باشند.برج های زیبا پتروناس دارای 88 طبقه و 78 آسانسور مجزا می باشند.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
almasneshan tour

تور پوکت

پوکت را بیشتر بشناسیم

پوکت را بیشتر بشناسیم 

پوکت را بیشتر بشناسیم

نام پوکت از واژه ای مالزیایی به معنای کوه یا تپه گرفته شده زیرا از دور به این شکل به نظر میرسد.پوکت بزرگترین جزیره تایلند و مهم ترین استراحتگاه برای تعطیلات در تایلند و آسیا می باشد و دارای 30 درصد جمعیت مسلمان است. فرودگاه بین المللی در شمال این جزیره قرار دارد . پوکت با نام مروارید دریای آندامان شناخته می شود و به سبب سواحل زیبای خود و غواصی در آب های شفاف آن شهرت دارد.

بیش از نیمی از این جزیره را جنگل فرا گرفته و از شمال تا جنوب آن کوههایی وجود دارد. بهترین سواحل جزیره پوکت در کناره غربی پوکت قرار دارد.

شهر پوکت قبل از میلاد مسیح کشف شده است و بطلمیوس جغرافیدان یونانی در قرن سوم پس از میلادی به آن اشاره کرده است . پوکت بزرگترین جزیره تایلند می باشد که در اقیانوس هند و در 867 کیلومتری بانکوک قرار دارد. شهرت و ثروت پوکت در 5 قرن گذشته از طریق استخراج قلع می شود. و دارای دو فصل خشک و بارانی می باشد. که از می تا اکتبر فصل بارانی و از نوامبر تا آوریل فصل خشک است که دمای هوا در آن زمان کم است.

از جاذبه های گردشگری پوکت می توان به فیل سواری ، معبد چالونگ ، جزیره فی فی ، قایق سواری در تند اب ، جزایر جیمز باند پوکت ، فانتاسی شو و مجسمه بودای عظیم اشاره کرد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
almasneshan tour

تور وارنا

تور وارنا یکی از معروف ترین و بهترین تور های بلغارستان است. تور بلغارستان می تواند برای شما جوانان -بخصوص اگر برای اولین بار به این کشور زیبا سفر می کنید- یک تور استثنایی و هیجان انگیز باشد. این شهر که در کنار دریای سیاه واقع شده، یکی از شهر های توریستی این کشور است و در سالهای اخیر توانسته نقش مهمی در اقتصاد و صنعت توریسم این کشور داشته باشد.

از اینرو قیمت تور بلغارستان و تور لحظه آخری بلغارستان در سالهای اخیر اهمیت خاصی برای هموطنان مان پیدا کرده است  و بلکه در بعضی زمان ها، گردشگران کشورمان بدنبال رزرو تور ارزان بلغارستان هستند. 

اما در مورد خود شهر: وارنا پس از صوفیا و پلوودیو سومین شهر بزرگ بلغارستان است. این شهر بر کرانه دریای سیاه در نزدیکی دریاچه وارنا واقع شده است و بندر مهمی در بخش شرقی بلغارستان می باشد. این شهر در 470 کیلومتری شمال شرقی صوفیا قرار دارد.

همانطور که گفتیم وارنا یکی از شهر های بندری و زیبای کشور بلغارستان است . جمعیت آن در حدود 350 هزار نفر می باشد که یکی از شهر های فعال و در حال توسعه بلغارستان می باشد که دارای جاده های ارتباطی خوب، هوای عالی و حمل و نقل دریایی راه آهن است.

یک خط قایقی برقی که به وسیله سیم از این طرف رودخانه به آن طرف رودخانه می رود نیز در وارنا وجود دارد.

وارنا سومین مرکز بزرگ صنعتی بلغارستان است و در صنعت کشتیرانی، کشتی سازی و تعمیرات کشتی فعال است. شهرت بین المللی وارنا به عنوان یک تفریحگاه ساحلی دریایی می باشد.

در مجموع وارنا یک منطقه اروپایی با جاذبه های تفریحی توریستی خوب می باشد که با توجه به واقع شدن در اروپای شرقی نرخ ارزانی دارد.

حداکثر دمای هوا در مرداد ماه به 31 درجه می رسد. هوا در وارنا در نیمه شهریور رو به سردی می گراید و بهترین زمان سفر به وارنا تیر و نیمه مرداد می باشد.

 

http://www.almasneshantour.com

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
almasneshan tour

اسکله کلارک سنگاپور

اسکله کلارک سنگاپور

اسکله کلارک سنگاپور 

این مکان که مجموعه ای از مغازه های زنجیره ای بوده ، امروزه شامل بیش از 50 فروشگاه و مغازه می باشد که عرضه کننده انواع لباس های طرح دار و ابریشمی و مبلمان و عتیقه جات و غیره می باشد. در شب این مکان تبدیل به کارناوالی زنده از بار و رستوران و کافه های سرباز می شود .

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
almasneshan tour

جزیره سنتوزا سنگاپور

جزیره سنتوزا سنگاپور

جزیره سنتوزا سنگاپور 

جزیره سنتوزا در جنوب کشور سنگاپور ، به عنوان یک مکان گردشگری واقع شده است. این جزیره ابتدا روستایی برای ماهیگیری بوده و از آن به عنوان بن بست مرگ یا جزیره مردگان یاد می کنند. انگلیس تا 1967 از آن به عنوان پایگاه نظامی بهره می برده. امروزه سنتوزا یکی از بهترین و زیباترین تفریحگاه های سنگاپور به شمار میرود. این جزیره شامل ساحل ، آفتاب، شهر بازی، اماکن دیدنی، تاریخی، پارک های پروانه و ماجراجویی ، فواره موزیکال می باشد .

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
almasneshan tour

محله چینی ها سنگاپور

محله چینی ها سنگاپور

محله چینی ها سنگاپور 

این مکان در سال 1821 هنگامی که اجناس ارزان قیمت چینی وارد سنگاپور شد ، راه افتاد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
almasneshan tour