تور کوش آداسی ترکیه امروزه یکی از تورهای مهم و پرطرفدار این کشور - بخصوص در ایام تابستان - است. شهر کوش آداسی در غرب ترکیه و در کنار دریای مدیترانه قرار دارد. این بندر بدلیل نزدیک بودن با جزیره یونانی ساموس برای گردشگران که به ترکیه مسافرت می‌کنند از جذابیت خاصی نزد توریست ها و گردشگران برخوردار است بطوریکه امروزه بسیاری از مسافرینی که قبلا به شهرهای دیگر این کشور مانند استانبول و آنتالیا سفر می کردند، بدنبالتور لحظه آخری کوش آداسی و یا بدست آوردن قیمت تور کوش آداسی با نرخ مناسب هستند. 

در این شهر دو  اسکله مخصوص کشتی های توریستی و یک بندر قایق های تفریحی وجود دارد. از بندر کوش آداسی در ماه‌های بهار و تابستان سفرهای منظم با قایق‌های موتوری به جزیره ساموس (کشور یونان) انجام می شود و اخیرا با بهبود روابط کشورمان با برخی از کشورهای اروپایی پیمان شینگن، این امکان نیز وجود دارد که از طریق ترکیه با استفاده از کشتی های مسافربری هموطنان مان اسان تر از گذشته، جهت سفر و گردش به جزایر یونان سفر کنند.


کوش آداسی یکی از زیباترین شهرهای غربی ترکیه است و امروزه در کنار ازمیر و آنتالیا یکی از شهرهای توریستی این کشور بشمار می رود. این شهر دارای فرودگاه نیست و تردد توریست ها به آن معمولا از طریق فرودگاه ازمیر صورت می گیرد. هزینه اقامت درکوش‌ آداسی نسبتا مناسب است و دارای هتل‌های خوبی است. در سطح شهر غذاهای متنوع و با قیمت مناسبی می توانید میل کنید.

آب و هوای کوش ‌آداسی معتدل است. زمستان‌ هایش ملایم و تابستان‌هایش گرم و طولانی‌اند. حدود ۳۰۰ روز از سال، آسمان شهر آفتابی و صاف است.
معمولا بیشتر توریست ها از اردیبهشت ماه تا شهریور به این شهر سفر می کنند اما در باقی ماه های سال هم کما بیش گردشگران به این شهر سفر و اقامت می کنند. 

این شهر دارای جاذبه های گردشگری مختلفی است. از جمله: دیوارهای قدیمی شهر، مسجد کالچی کامی، جزیره گورچین آداسی، پارک آبی (آکوا پارک) ، کاخ کادی کالسی، پارک ملی بیوک مندرس و غیره می باشد. 


جهت رزرو تور ارزان کوش آداسی و دریافت اطلاعات بیشتر به سایت ما مراجعه بفرمایید.


www.mehrparvaz.com