تور وارنا یکی از معروف ترین و بهترین تور های بلغارستان است. تور بلغارستان می تواند برای شما جوانان -بخصوص اگر برای اولین بار به این کشور زیبا سفر می کنید- یک تور استثنایی و هیجان انگیز باشد. این شهر که در کنار دریای سیاه واقع شده، یکی از شهر های توریستی این کشور است و در سالهای اخیر توانسته نقش مهمی در اقتصاد و صنعت توریسم این کشور داشته باشد.

از اینرو قیمت تور بلغارستان و تور لحظه آخری بلغارستان در سالهای اخیر اهمیت خاصی برای هموطنان مان پیدا کرده است  و بلکه در بعضی زمان ها، گردشگران کشورمان بدنبال رزرو تور ارزان بلغارستان هستند. 

اما در مورد خود شهر: وارنا پس از صوفیا و پلوودیو سومین شهر بزرگ بلغارستان است. این شهر بر کرانه دریای سیاه در نزدیکی دریاچه وارنا واقع شده است و بندر مهمی در بخش شرقی بلغارستان می باشد. این شهر در 470 کیلومتری شمال شرقی صوفیا قرار دارد.

همانطور که گفتیم وارنا یکی از شهر های بندری و زیبای کشور بلغارستان است . جمعیت آن در حدود 350 هزار نفر می باشد که یکی از شهر های فعال و در حال توسعه بلغارستان می باشد که دارای جاده های ارتباطی خوب، هوای عالی و حمل و نقل دریایی راه آهن است.

یک خط قایقی برقی که به وسیله سیم از این طرف رودخانه به آن طرف رودخانه می رود نیز در وارنا وجود دارد.

وارنا سومین مرکز بزرگ صنعتی بلغارستان است و در صنعت کشتیرانی، کشتی سازی و تعمیرات کشتی فعال است. شهرت بین المللی وارنا به عنوان یک تفریحگاه ساحلی دریایی می باشد.

در مجموع وارنا یک منطقه اروپایی با جاذبه های تفریحی توریستی خوب می باشد که با توجه به واقع شدن در اروپای شرقی نرخ ارزانی دارد.

حداکثر دمای هوا در مرداد ماه به 31 درجه می رسد. هوا در وارنا در نیمه شهریور رو به سردی می گراید و بهترین زمان سفر به وارنا تیر و نیمه مرداد می باشد.

 

http://www.almasneshantour.com