آیا دوست دارید که با توراندونزی نوروز 97 (تور لحظه آخری اندونزی و یا تور ارزان اندونزی) به این کشور جالب و شگفت انگیز سفر کنید؟ اصلا درمورد جاذبه های گردشگری اندونزی چه می دانید؟ آیا به تور بالی علاقه مندید؟

اندونزی یکی از کشورهای شرق آسیا است که دارای صدها جزیره می باشد. یکی از معروفترین این جزایر بالی است که تور بالی یکی از پرطرفدارترین و مشهورترین تورهای اندونزی بشمار می رود.

تور مسافرتی بالی :

 بالی یکی از جزایر کشور اندونزی می باشد که امروزه از مهم ترین مراکز گردشگری جهان است.تور ارزان بالی یکی از پرطرفدارترین تورهای قاره آسیا و بلکه جهان است.

جزیره بالی با داشتن چشم اندازهای بسیار زیبا و وصف نشدنی، سواحل زیبا و تمیز و همچنین جنگل های سرسبز به مقصدی برای توریست ها تبدیل شده است.


آب و هوای بالی :

آب و هوای جزیره بالی و در کل کشور اندونزی گرم و استوایی است و همچنین این جزیره از لحاظ جغرافیایی نزدیک به سواحل شمال استرالیا و از طرفی هم در مرز دو اقیانوس بزرگ آرام و هند می باشد.

شما با انتخاب تور بالی و سفر به بالی می توانید علاوه بر استفاده از امکانات توریستی و تفریحی متنوع بالی مانند: فیل سواری، دیدار از معابد دیدنی مردم این جزیره و همچنین گردش در شهرها و روستاهای آنجا لذت ببرید و عکس های بیاد ماندنی از خود و همراهانتان بیاندازید.

به شما توصیه می کنیم در صورت تمایل هر چه زودتر جهت رزرو تور ارزان بالی ، دیدن جاذبه های بالی  و اقامت در بهترین هتل بالی این جزیره  شگفت انگیز شرق آسیا اقدام کنید.