تور ایتالیا نوروز 97،تور ارزان ایتالیا،تور لحظه آخری ایتالیا،تور لوکس ایتالیا، تور لاکچری ایتالیا و قیمت تور ایتالیا را در سایت ما جستجو کنید

تورایتالیایکی از تورهای جنوب اروپاست که طرفداران زیادی دارد. حتما مایلید که پیش از آگاهی از آخرین قیمت تور ایتالیا و همچنین قیمت بلیط ایتالیا در مورد هتیل های گردشگری ایتالیا بیشتر بدانید. پایتخت ایتالیا شهر رم است و از شهرهای مهم و معروف آن می توان میلان، ونیز، فلورانس، ناپل، و تورین را نام برد که هر کدام به نوبه خود دارای جاذبه ها و آثار دیدنی مختلفی هستند. 


زبان رسمی این کشور ایتالیایی است که ریشه در زبان کهن لاتین دارد. ایتالیا یکی از قدیمی ترین تمدن های جهان را دارد و در گذشته امپراطوری روم یکی از قدرتمند ترین حکومت های جهان بوده و قرنها با اقوام و کشورهای زیادی - از جمله کشور خودمان در دوران سلسله های اشکانی و ساسانی- در حال جنگ و کشور گشایی بوده است. امروزه هزاران آثار تاریخی از آن دوران باقی مانده است. 

این کشور در زمینه های مد و طراحی لباس بسیار معروف است و همچنین جوانان سراسر جهان به خوبی با فوتبال این کشور و باشگاه های معروفش آشنایی دارند. 

ایتالیایی ها ملت با سلیقه ای در زمینه خوراک نیز هستند و بسیاری از غذاهای معروف جهان مانند پیتزا ، لازانیا، اسپاگتی و ... اولین بار در این کشور پخته شده و امروزه رستوران های این کشور میزبان میلیون ها نفر توریست از سراسر جهان هستند. 

اگر به بازدید از این کشور و لذت بردن از آثار دیدنی و غذاهای لذیذ آن علاقه مند هستید، تور ایتالیا را فراموش نکنید.