تور مسافرتی بالی

 بالی یکی از جزایر کشور اندونزی می باشد که امروزه از مهم ترین مراکز گردشگری جهان است. تور بالی یکی از پرطرفدارترین تورهای قاره آسیا و بلکه جهان است. جزیره بالی با داشتن چشم اندازهای بسیار زیبا و وصف نشدنی، سواحل زیبا و تمیز و همچنین جنگل های سرسبز به مقصدی برای توریست ها تبدیل شده است.

                                                                                  

آب و هوای بالی 

آب و هوای جزیره بالی و در کل کشور اندونزی گرم و استوایی است و همچنین این جزیره از لحاظ جغرافیایی نزدیک به سواحل شمال استرالیا و از طرفی هم در مرز دو اقیانوس بزرگ آرام و هند می باشد. فصل بارندگی از اکتبر تا ماه مارس می باشد که باران های شدید می بارد و رطوبت هوا بالاست ولی اگر شما بخواهید از تور بالی نوروز 97 استفاده کنید زمان بسیار مناسبی است 

جاذبه های گردشگری بالی

جزیره بالی یکی از مکان های گردشگری بوده و از همه کشورها گردشگر دارد. آژانس مسافرتی الماس نشان  تعدادی از جاذبه های گردشگری بالی و مکان های دیدنی بالی از موزه بالی،معبد مادر بالی،پارک پرندگان بالی و پارک فیل های بالی را برای شما عزیزان گردآوری کرده است.

به شما توصیه می کنیم در صورت تمایل هر چه زودتر جهت رزرو تور ارزان بالی، پرواز بالی با قیمت مناسب و دیدن جاذبه های بالی، این جزیره شگفت انگیز شرق آسیا اقدام کنید.