سوچی کجاست؟

در شمال شرقی دریای سیاه شهری به نام سوچی قرار دارد که در روسیه پهناورترین کشور دنیا قرار گرفته است. روسیه  یکی از انگشت شمار کشورهایی که قلمرو اش در دو قاره است پایتخت روسیه شهر مسکو می باشد و دارای شهرهای مهم دیگری مانند سنت پترزبورگ، کراسنودار، یکاترینبورگ، ولگوگراد، ساراتوف، کازان و سوچی می باشد. اگر مایلید که از این کشوردیدن فرمایید از تور روسیه  نوروز 97، تور سوچی نوروز 97 ، تور ارزان روسیه (تور لحظه آخری روسیه) و آخرین قیمت تور روسیه مطلع شده و با تور ترکیبی روسیه به این کشور سفر کنید.

                                                      

تاریخچه سوچی

شهر سوچی نیز در سال 2014 میزبان المپیک زمستانی بوده است. همچنین این کشور در سال 2018 میزبان رقابت های جام جهانی فوتبال خواهد بود. در مرکز شهر سوچی مجسمه ای از قوچ بالدار با پشم های زرین قراردارد. تاریخ و افسانه و زیبایی و آب و هوای عالی سوچی باعث شد آدم های قدرتمند دنیا مثل (جرج بوش،ژاک شیراک،آنجلا مرکل و...)از سوچی بازدید کنند.

آب و هوای روسیه

بهترین نوع آب و هوایی را در سوریه شهر سوچی داراست این منطقه به دلیل قرار گرفتن بین دریا و کوهستان از آب و هوایی معتدل برخوردار شده که گردشگران زیادی را به خود جذب کرده است

جاذبه های گردشگری سوچی

شهر سوچی یکی از مکان های گردشگری بوده و از همه کشورها گردشگر دارد. آژانس مسافرتی الماس نشان  تعدادی از جاذبه های سوچی از مرکز سلامت سوچی، چایخانه معروف سوچی، پارک آبی دلفین ها در آدلر و پارک ملی سوچی را برای شما عزیزان گردآوری کرده است.

آژانس مهر پرواز با برگزاری تور روسیه با بهترین قیمت در خدمت شما عزیزان است.