تور بلغارستان و جاذبه های گردشگری آن 

شهر بندری و ساحل زیبای دریای سیاه بلغارستان است. سواحل شن های طلایی وارنا، مسیرهای ارتباطی مناسب، راه آهن، آب و هوای مطبوع بلغارستان را از شهرت جهانی برخوردار کرده است.

آب و هوای بلغارستان

میانگین دما هوای بلغارستان در تابستان 30 تا 35 درجه سانتی گراد است. زمستان نیز میانگین دمای هوا بین ۱۰ تا ۱۵ درجه سانتی گراد است .آب و هوای بلغارستان مانند دیگر کشورهای حوزه بالکان در جنوب مدیترانه ای است. بلغارستان دارای تابستان هایی گرم با احتمال بارش باران است و جنوب این کشور آب و هوایی مدیترانه ای دارد.اگر به دنبال روزهای بلند و آفتابی هستید اواسط ژوئن تا سپتامبر(تیر تا شهریور) دقیقا تابستان زمان مناسبی برای انتخاب تور بلغارستان است و اگر به دنبال هوایی زمستانی هستید در زمستان ها هوا سرد و در کوهستان امکان اسکی و انتخاب تور بلغارستان است. در بهار و پاییز هم امکان بارش باران وجود دارد و اگر به پاییز علاقه دارید  بهترین زمان سفر برای شما سپتامبر می باشد.
غذاهای سنتی بلغارستان
ترکیب غذاهای ترکی و یونانی بهترین طعم ها با مناسب ترین قیمت ها در بلغارستان در انتظار مسافران است. غذاهای وارنا متشکل از انواع گیاهان، میوه ها و سبزیجات است و موساکا (Moussaka) معروفترین غذای بلغارستان است که شامل گوشت، سیب زمینی پخته شده و سس مخصوص است.
تور بلغارستان و جاذبه های گردشگری آن
مکان های دیدنی وارنا کلیسای وارنا، دماغه کالیاکرا KALIAKRA، تفرجگاه بالچیک و ... از مناطق معروف و دیدنی وارنا به شمار می آید، علی رغم اینها هتل های لوکس کنار ساحل ماسه های طلایی، جنگل های پر رمز و راز همه از جاذبه های منحصر به فرد تور بلغارستان به شمار می آید
از دیگر جاذبه های گردشگری بلغارستان به شهر صوفیا یا صوفیه مرکز بلغارستان میتوان اشاره کرد که پارک کوهی ویتوشا، کلیسای هاگیا، گل عشاق و ... را در خود جای داده است.
                                                              
قیمت تور بلغارستان
قیمت تور بلغارستان با توجه به انتخاب محل اسکان و نوع بلیط پرواز به بلغارستان میتواند بسیار متفاوت باشد. برای آگاهی از قیمت و یا رزرو تور بلغارستان  نوروز 97 و همچنین تورهای لاکچری و یا لحظه آخری ارزان قیمت تور بلغارستان لطفا" با کارشناسان فروش آژانس الفبای سفر تماس حاصل فرمایید.
خوشبختانه در سالهای اخیر دریافت ویزای بلغارستان برای هموطنانمان آسان تر شده و اکنون با خیال راحت می توانید جهت رزرو تور ارزان بلغارستان و استفاده از آفر ویژه تور بلغارستان  از طریق آژانس الفبای سفر اقدام بفرمایید.