کوش آداسی

کوش آداسی یکی از شهرهای زیبای ساحلی در غرب ترکیه است و در کنار دریای اژه قرار دارد.  نام این شهر به معنای "جزیره پرنده" می باشد. کوش آداسی امروزه دارای هتل های زیادی بوده و هرساله تورهای مسافرتی زیادی به این شهر، بخصوص در اواخر بهار و تابستان به مقصد آنجا برگزار می شود.

                                                                                                                                         

بهترین زمان سفر به کوش آداسی

کوش آداسی امروزه دارای هتل های زیادی بوده و هرساله تورهای مسافرتی زیادی به این شهر  بخصوص در اواخر بهار و تابستان به مقصد آنجا برگزار می شود. اگرچه بهترین زمان دیدن از کوش آداسی و انتخاب تور کوش آداسی در ماههای می و اکتبر میباشد

آب و هوای کوش آداسی

آب و هوای کوش آداسی با توجه به موقعیت این شهر در کنار دریای اژه مدیترانه ای است و تابستان های گرم و زمستانهای بارانی و خنک دارد.

قیمت تور کوش آداسی

قیمت تور های مسافرتی مانند تور کوش آداسی با توجه به انتخاب محل اسکان و نوع بلیط پرواز به کوش آداسی میتواند بسیار متفاوت باشد. برای آگاهی از قیمت و یا رزرو تور کوش آداسی نوروز 97و همچنین تورهای لاکچری و یا لحظه آخری ارزان قیمت تور کوش آداسی لطفا" با کارشناسان فروش آژانس الفبای سفر  فرمایید

هتلهای لوکس و جاذبه های دیدنی کوش آداسی

اگر هنگام اقامت در کوش آداسی، می خواهید از اوقات تان بهترین استفاده را ببرید، می توانید علاوه بر استفاده از امکانات هتل ، از جاذبه های دیدنی کوش آداسی مانند: پلاژهای آب گرم کوش آداسی،غار کاراجا، پارک ملی دلتای آیدین،مسجد کالچی، روستای کیرازلی، پارک های آبی ،غار سیر تلانینی و ... نیز دیدار کنید.

اگر قصد رزرو تور کوش آداسی نوروز97 ، تور لوکس کوش آداسی  ، تور لاکچری کوش آداسی، تور لحظه آخری کوش آداسی، تور ارزان کوش آداسی، قیمت تور کوش آداسی را دارید با ما همراه باشید.