تور پوکت  و پاتایا نوروز 97، پوکت و پاتایا هر دو از نواحی توریستی تایلند هستند. با برقراری تور پوکت پاتایا که از بهترین تورهای ترکیبی تایلند است، و فراهم شدن امکان سفر به هر دو ناحیه، می توانید از امکانات و جاذبه های توریستی این دو ناحیه در یک سفر استفاده کنید. 

جاذبه های گردشگری پوکت و پاتایا هر کدام نقاط دیدنی مختلفی هستند و با این تور ترکیبی می توانید با یک تیر به دو هدف بزنید و از اقامت در پوکت و همپنین پاتایا لذت ببرید. 


توربانکوک پاتایا نوروز 97، شما می توانید در صورت علاقه به سفر به تایلند، از تورهای ترکیبی بانکوک پاتایا استفاده و علاوه بر جاذبه های بانکوک -پایتخت تایلند- از شهر پاتایا نیز دیدار کرده و از امکانات تفریحی و دیدنی های این شهر زیبا نیز بهره ببرید

توربانکوک سامویی نوروز 97، تور بانکوک و سامویی، یکی از تورهای ترکیبی تایلند است که از این طریق علاوه بر دیدار از شهر بانکوک، می توانید از مزایای تور جزیره سامویی تایلند هم استفاده کرده و به این جزیره زیبا سفر کنید. البته اگر قیمت تور بانکوک و سامویی را هم در نظر بگیرید، خواهید فهمید که در قیاس با بسیاری از تورها، بسیار به صرفه و مناسب است.