آیا می خواهید تورپوکت نوروز 97 را رزرو و با تور لحظه آخری پوکت (تور ارزان پوکت) سفر و از قیمت تور پوکت مطلع شده و با خیال راحت به این جزیره زیبا سفر کنید؟ اما قبل از آن شاید بپرسید که پوکت کجاست؟ 

پوکت یکی از دیدنی ترین نقاط توریستی تایلند است. امروزه با باز شدن پای هموطنانان مان و همچنین بسیاری از توریست های جهان به این ناحیه، تور پوکت تبدیل به یکی از پرطرفدارترین تورهای تایلند و بلکه سطح جهان شده است. 



پوکت با داشتن مناظر زیبای دریایی، یکی از بی نظیر ترین نواحی جنوب تایلند و جنوب شرقی اسیا به شمار می رود. می گویند که پوکت بهشت عاشقان و غواصان حرفه ای است. البته جاذبه های گردشگری پوکت بسیار زیاد در این ناحیه وجود دارد که همه موجب می شوند در زمان سفر به این جزیره ، توریست ها از یک سفر فوق العاده بهره مند شوند. 

وجود هتل های شیک پوکت ، مراکز مختلف تفریحی، سواحل زیبا و پلاژهای شنا، امکان فیل سواری در جنگل، معبدهای قدیمی، جزیره برگزاری فستیوال های خرید، مراکز خرید بزرگ، رستوران های بزرگ باعث می شوند که در این جزیره زیبا، گردشگران ایام خوشی راسپری کنند. 

یکی از جاذبه های قابل توجه این ناحیه، جزیره ایست که به آن "جزیره جیمز باند" می گویند. دلیل آن هم اینست که در سال 1974 تعدادی از سکانس های فیلم "مردی با تپانچه طلایی" از سری فیلم های جیمز باند ( مامور 007 ) در این جزیره فیلمبرداری شده و امروزه توریست ها با قایق به این جزیره می روند. 

بر خلاف تصور بسیاری از هموطنان عزیزمان قیمت تور پوکت و بلیط پوکت در قیاس با مسافت طی شده و همچنین امکانات گسترده توریستی آنجا، مناسب است. 

اگر می خواهید از تعطیلات تان در کشور تایلند لذت ببرید، به شما توصیه می کنیم حتما در تور پوکت ثبت نام کنید.