تورپوکت بانکوک نوروز97، پوکت و بانکوک دو نقطه جذاب و دیدنی تایلند هستند. به این جهت تور پوکت و بانکوک می تواند یکی از تورهای ترکیبی جذاب این کشور بشمار بیاید

از طرفی می توانید در شهر بانکوک به تفریح و خرید پرداخته و از دیدن آن لذت ببرید و از طرف دیگر در بخش دیگر این سفر هنگام اقامت در چزیره پوکت از جاذبه های گردشگری فراوان و شنا در آبهای آرام آنجا استفاده کنید


توربانکوک هواهین نوروز 97، تور بانکوک هواهین شاید برایتان تازگی داشته باشد. البته حق دارید، چون تور هواهین (برخلاف بانکوک، پوکت و پاتایا) نامی چندان آشنا نیست. این شهر در جنوب تایلند واقع شده است و با داشتن آب و هوایی مرطوب و سواحل زیبا و بکر، نقاط دیدنی و گردشگری مختلف از دهه 1980 تا کنون تبدیل به یکی از مراکز توریستی این کشور است  و بسیاری از توریست های تایلند از این ناحیه دیدن می کنند.

توربانکوک چیانگ مای نوروز 97، تور بانکوک چیانگ مای یکی از تورهای ترکیبی جدید تایلند است. چیانگ مای یکی از شهرهای شمال کشور تایلند است که در فاصله 700 کیلومتری بانکوک قرار دارد و امروزه به یکی از جاذبه های توریستی این کشور تبدیل شده . 

جاذبه های گردشگری پوکت  زیاد هستند ز جمله: معبدهای بزرگ و جالب بودایی ها، رودخانه ها و چشم اندازهای طبیعی زیبا، رستوران های مناسب ،موزه ها،  هتل های مجلل، دارد. در این شهر فستیوال ها و جشن های مختلفی برگزار می شود،اگر طالب آرامش در کشور زیبای تایلند هستید، می توانید به این شهر سفر کنید.